Mida peaks teadma 3-aastase Autodesk tarkvaralitsentsi soetamisel

Soetades 3-aastase Autodesk tarkvaralitsentsi, on oluline teada, kuidas toimub selle iga-aastane arveldamine ja mida peaksite ise jälgima.

Kuidas arveldamine toimub?

Autodesk on läinud üle uuele tarkvara ostusüsteemile.
3-aastase lepingu puhul:

  • hind on fikseeritud kogu perioodiks
  • tasumine toimub kord aastas
  • arve väljastab Autodesk ise, mitte edasimüüja.

Autodeski teavitused

Autodesk hakkab:

  • paar kuud enne litsentsi uuendamiskuupäeva saatma e-kirju
  • teavitama lähenevast uuendamisest ja arve väljastamisest
  • andma võimaluse vajadusel muuta maksemeetodit

Soovitame neid kirju kindlasti jälgida.

Upcoming payments Autodesk Accountis

Autodesk Accounti keskkonnas on jaotises Billing and ordersUpcoming payments võimalik juba varakult näha:

  • milliseid summasi on oodata
  • mis kuupäeval arve väljastatakse

See annab hea ülevaate tulevastest maksetest.

Soovitus: märgi kuupäevad kalendrisse

Kuigi Autodesk saadab teavitusi, on kõige kindlam:

  • märkida litsentsi uuendamiskuupäevad kalendrisse
  • nii ei jää teavitused ega arve märkamata

Arve tasumine

  • Arve saadetakse e-postiga ja on kättesaadav ka Autodesk Accountis Billing and orders → Invoices and credit memos
  • Tavapärane maksetähtaeg on 30 päeva
  • Kui kasutusel on krediitkaart, veendu, et kaardil oleks piisav vaba limiit

Kui teil tekib küsimusi Autodesk Accounti, maksete või litsentside kohta, võtke meiega julgelt ühendust – aitame hea meelega e-maili või telefoni 5183618 teel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.