Tehniline tugi

 

 

Kui olete soetanud meilt tarkvara, siis oleme valmis Teid aitama mitmesuguste probleemide lahendamisel.

Tarkavara paigaldamine ja häälestamine

Tarkvara esmakordsel soetamisel aitame soovi korral tarkvara paigaldada tasuta. Väljaspool Harjumaad paigaldamisel tuleb hüvitada kohalesõidukulu. Edaspidised paigaldused kokkuleppel.

Tehniline abi tarkvara kasutamisel

Enne tarkvara kasutamisele võttu soovitame osaleda vähemalt algkoolitusel. Enamus üleskerkivaid küsimusi saab vastatud koolitusel ning sedasi säästate väärtuslikku tööaega. Sellegipoolest võib tekkida küsimusi, mis on seotud tarkvara vigadega või ka lihtsalt tarkvara kasutamisega.
Enne, kui pöördute meie poole küsimusega, soovitame järgmisi võimalusi:
  • kasutage klahvi “F1”, tarkvara abidokumentatsioon aitab paljudel juhtudel;
  • vaadake meie kodulehe arhiivi, siit leiate mitmeid nõuandvaid artikleid, mis aitavad probleemide lahendamisel;
  • uurige tootja lehekülgi, näiteks Autodeski foorumeid;
Kui vastused jäävad ikka leidmata, siis saatke oma küsimus aadressile support ät commuun.ee. Kui küsimus puudutab konkreetset ülesannet, siis on otstarbekas lisada ka probleemne fail või ekraanipilt. Vaata ka, kuidas teha ekraanipilti. Veateadete korral lisada teate sisu ja ka vea olukorra kirjeldus. NB! suurte failide korral palume fail laadida mõnda serverisse või küsida nõu faili edastamiseks. Vastame Teile esimesel võimalusel.

Tehnilist tuge meili teel pakume lepingulistele klientidele (Subscription) tasuta.

Telefoni teel ja koha peal tehniline tugi kokkuleppel.