Autodesk muudab tarkvara ostuprotsessi

16. septembrist 2024. a muutub Autodeski tarkvara ostmise protsess Euroopas. Peamine muudatus on see, et Autodesk esitab arve otse kliendile ja klient maksab Autodeskile.*

Mis jääb samaks?
Commuun OÜ on endiselt teie partner, kes teeb pakkumusi ja aitab valida tarkvara. Toetame teid uuele süsteemile üleminekul.
Commuun OÜ omab lepingut Graiteciga, kes on Euroopa suurim Autodeski edasimüüja.

Mis muutub?
Commuunilt küsitud pakkumus (New/Renewal/Flex litsentsidele) tuleb Autodeskilt e-kirjaga, mida saab vaadata ja tasuda Autodesk Account keskkonnas. Makseviisid: VISA, PayPal või arve alusel.

Kiire ülevaade ostuprotsessist Autodeski videos:

*Riigiettevõtete ja teatud toodetega ei muutu midagi.