autodeskuniversity

AU 2010 on nüüd lõppenud! või siiski mitte..

autodeskuniversitySelleks korraks on AU Las Vegases läbi. Lisaks kõigele muule, mis ma siin Las Vegases linnapeal nägin olid mul ikkagi kolm päris tõsist tööpäeva ja ma proovin nüüd ühe lausega iseloomustada igat minu poolt külastatud AU loengut.

Claiming New Territory with Autodesk® LandXplorer®

Kui Autodesk LandXplorer tarkvara on võimalik kasutusele võtta Vancouveris, siis miks ei ole siis kasutav ka Eestis?

What Can Crash Error Reporting Do for You?

Kui mingi Autodeski programm jookseb kokku, siis olge head ja andke sellest Autodeskile tagasisidet ja kui antud probleemile on juba lahendus olemas, siis jõuab sellekohane vastus Teie postkasti mõne minutiga.

.NET Development Meets Microsoft® Office Products

Kasutades .NET vahendeid on võimalik siduda omavahel .NET laiendusi võimaldavad Autodeki tooted ja MS Office tooteperekonnas esindatud programmid.

Creating Parametric and Geometric Constraints Using the AutoCAD® .NET API

Alates 2011 aasta versioonidest on võimalik tekitada joonise elementide vahel seoseid ja neid seoseid on võimalik ka tekitada kasutades selleks .NET vahendeid.

Air Force Civil Engineering’s Decision to Use AutoCAD® Map for Its GIS Solution

Kui AutoCAD® Map sobib Ameerika õhujõududele, siis miks me ei võiks ka Eestis seda sihtotstarbelisemalt kasutada?

Networking Autodesk® Products A2Z: The Lab

Autodeski enamus tooteid omab võrgulitsentse, kuid paljud meist teavad, et litsentsiserverit on võimalik ka vastavalt Teie vajadusele häälestada?

Spatial Databases with AutoCAD®, AutoCAD Map 3D, and Autodesk® MapGuide®

Autodeski GIS tooted võimaldavad Teil siduda omavahel erinevaid Andmebaase, näiteks Oracle ja MS SQL ning teostada kompleks päringuid üle nende baaside.

AutoCAD® Civil 3D® GIS: Migrating Pipe Network Data for Infrastructure Projects

AutoCAD® Civil 3D® and Infrastructure Modeling Solutions: Practically

Midagi sarnast näitasin ma Teile kevadel toimunud Commuuni BIM teemalisel seminaril.

Cracking the Vault: Best Practices for Managing Autodesk® Vault

Stepping Up to Autodesk® Vault Workgroup

Implementing Custom Microsoft® SharePoint® Integration for AutoCAD® Products

Need kolm loengut andsid päris hea ülevaate erinevatest dokumendihalduse võimalustest AutoCAD keskondades.

Thousands of Raster Files in MapGuide: How Do I Make It Work?

Üks suur rasterfail (näiteks 1.5 GB) töötab MapGuide keskkonnas palju kiiremini, kui 1000 pisikest!!!

Building Advanced Microsoft® .NET User Interfaces for Use in Autodesk® Products

Kui Sa oled väheste kogemustega .NET programmeerija, siis ära häbene endast targematelt nõu küsida!

Web Reporting in Autodesk® MapGuide® with an Introduction to GeoREST

Ka Autodesk® MapGuide® on programmeeritav!

Ei saaks ütelda, et Autodesk lubaks Eestis korraldada oma tasemelt nõrgemaid seminare, kui AU. Kuid siiski on AU koondatud kokku Autodeski raskekahurvägi ning see annab ka väga kitsa eriala esindajatel võimaluse kuulata ainult temale suunatud loenguid ja seda kolm päeva järjest. Seega tahaks ma ka järgmisel aastal AU osa võtta ja siis seda koos Teiega.

Muide ma nägin seal päris palju inimesi mustades särkides, mille taha oli kirjutatud 10, see tähendab, nad olid oma kümnendal AU.

Nagu Te mäletate, siis kirjutasin ma teisipäeval sellest, kuidas meie pagas jäi Helsingisse. Kahjuks ei ole see vist veel ainuke sigadus, millega Soome lennundustöötajad selle reisi jooksul mulle organiseerisid. Õnneks oli mul lennupiletid ostetud läbi Estraveli ja minu suured tänud neile, et väga kiiresti organiseerisid mulle asendusreisi. Erinevalt Las Vegasesse lennust tulin ma tagasi British Airwaysiga ja seda üle Londoni ning Kopenhaageni.

 

Tegelikult aga pole selleaastane AU sugugi läbi, sest kõik need ettekanded, mis Las Vegases toimusid, on salvestatud ja neid saab igaüks endale sobival ajal vaadata. Püsikliendilepinguga on need ju tasuta saadaval!

 

PS! Kui teil on kahe lennuvaheline aeg alla ühe tunni, siis soovitan Teil reisida ainult käsipagasiga. Lihtsalt ma ootan jälle oma pagasit, mis seekord jäi vist Kopenhaagenisse, kuna Londonis Kopenhaageni lend viibis ja mul jäi viimaseks ümberistumiseks ainult 8 minutit.